Wij zijn open 24 uur per dag, 7 dagen per week

Paul Blanken
2023-11-23
Voortaan niet meer zoeken als er een ruitje kapot is en je direct een andere wilt plaatsen? Dorst maakt het waar! Een ouderwetse service voor een schappelijk prijs. Super bedankt, ik zal jullie aanbevelen binnen mijn netwerk.
remon de vuijst
2023-11-20
Super vriendelijk , goed geholpen met de maten echt een aanrader!
Teun De Jong
2023-11-13
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker met een driftige kleuter in de buurt! Twee uur na het eerste contact stond een monteur van Dorst Glasservice voor de deur om het kapotte raampje te repareren. Vakkundig, sociaal capabel en proactief in het geven van advies zijn termen die op zijn werk van toepassing waren. Bij een volgend ongelukje gaan wij zeker weer voor Dorst!
Marc Strohauer
2023-11-02
Dorst Glasservice heeft bij ons oude ramen vervangen voor nieuwe. De mannen kwamen binnen en begonnen gelijk. Alles keurig netje gedemonteerd en alles afgevoerd. Nieuwe ramen snel en vakkundig geplaatst. En het kitwerk ziet er geweldig uit. Wij zijn zeer tevreden. Volgende keer als we weer wat hebben gaan we zeker weer naar Dorst.
Charles de Vrede
2023-10-24
Voor het vervangen van een rookgas raam in huiskamerdeur heb ik even gebeld. Het glas was op voorraad, even via de mail de maten doorgegeven en het raam stond de volgende klaar om opgehaald te worden. Bij het afhalen bleken als extra service ook de randen geslepen te zijn, heel fijn voor deze amateur. Bedankt , dit is zeker een aanrader als u glas nodig heeft
Sigmond Martis
2023-10-16
Werkzaamheden zijn prima uitgevoerd
an bontenbal
2023-10-04
Snelle service,nette reparatie,vriendelijk vakbekwaam personeel.

Glas op maat Ridderkerk

Glas op maat Ridderkerk Van dubbel glas tot gehard glas. Alle soorten glas kunnen op maat worden gemaakt. Dubbel glas is glas dat bestaat uit twee glasbladen die luchtdicht met elkaar zijn verbonden. Het zorgt ervoor dat het uw huis enorm helpt te isoleren, Glas op maat Ridderkerk.

Goede isolatie van uw woning zorgt er op zijn beurt voor meer comfort, een lagere energierekening en dat er een minimum aan warmte verloren gaat.

Dorst Glasservice plaatst dubbel glas op maat wanneer een standaardafmeting niet voldoet. Dit doen wij voor onder meer bedrijven en particulieren. Denk aan scholen, winkel, kantoorpanden of appartementen.

Wij gaan geen uitdaging uit de weg! Uiteraard zijn er extra kosten verbonden aan het op maat maken van dubbel glas. We houden rekening met het glas per vierkante meter (m²).

Door onze ervaring en kennis kunnen wij eenvoudig uw ramen voorzien van nieuw dubbel glas. Werken met glas is iets wat voor ons gemakkelijk en snel gaat.

Onze glasexperts komen graag bij u langs voor inmeten en advies! Zij plaatsen dagelijks dubbel glas en HR++ glas in bestaande ramen en kozijnen waar oorspronkelijk enkel glas in zat

Persoonsgegevens

Naam(Vereist)

Adresgegevens

Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: png, jpg, msg, doc, docx, xls, xlsx, csv, dwg, pdf, Max. bestandsgrootte: 50 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gelaagd glas op maat

Gelaagd glas bestaat uit twee of meer lagen vlakglas met daartussen één of meer tussenlagen folie gemaakt van een speciale kunststof, PolyVinylButyral (PVB) polymeer. De samenstelling van het glas en de tussenlagen vormt een uiterst resistent en compact geheel. Dit betekent dat het glas bij breken niet in duizenden stukjes uiteenvalt. Sterker nog, het blijft aan elkaar hangen. Daarnaast zal er niet snel een groot gat ontstaan.

Zo blijft gelaagd glas ook na breuk nog beschermen tegen weersomstandigheden. Dit type glas wordt daarom veel toegepast in deuren en puien, maar ook in trappen of glazen vloeren. U kunt kiezen voor diverse soorten en diktes gelaagd glas. Wij leveren gelaagd glas vanaf een dikte van 6 mm met verschillende kleuren en matte folies.

Bent u benieuwd naar de diensten van Dorst Glasservice in Ridderkerk en omgeving? Wilt u meer weten over de mogelijkheden en toepassingen van glas op maat? Vul dan ons contactformulier in of bel voor direct contact met een van onze glaszetters op 088 070 75 00.

Let op: met veiligheidsglas duurt het een stuk langer voordat potentiële inbrekers door uw raam kunnen breken. Het is dus niet inbraak werend.Glas op maat Ridderkerk wilt u een afspraak maken vul ons contact formulier in!
    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag
    Donderdag
    Vrijdag
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Dekkingsgebied
    In noodgevallen zijn we binnen 30 minuten ter plaatse op iedere locatie in het dekkingsgebied. Het dekkingsgebied strekt zich uit tot de hele provincie Zuid Holland.